onsdag den 9. maj 2007

Uge 5 - opgaven er udført med begejstring og arbejdsskade

Det blev mandag og det blev tirsdag......og jeg var depri....åh nej, jeg var ikke gået igang med ugeopgaven. Nåh men, jeg måtte jo hellere se at få gang i de små grå.

Til at starte med gik det bare derudaf. Jeg blev oprettet på Libery Thing og fandt mine bøger jeg ville ha´i mit bibliotek. Men så brød fanden løs.......hvor helvede ku´jeg finde cover der passer til dem....jeg søgte og søgte og søgte.......hmmmmmm det var sgu da noget værre l... dt her. Nåh men jeg tror der gik en times tid og så fik jeg den idé, at jeg måske kunne finde cover på fortatterens hjemmeside.....sørme så. Jeg fik så mine covers på og så sku´jeg jo ha´det blogget......åhhhhhh nej, jeg måtte ringe til Bente det kloge hoved på 4. sal.....så var den hjemme....hårdt men sjovt.

ARBEJDSSKADEN....i min iver og hysteri havde jeg åbenbart siddet og spændt i hele kroppen, så da jeg vågnede efter en dejlig nats søvn kunne jeg knapt røre mig :O&.

Jeg har heldigvis den pragtfuld massør.....hende har jeg besøgt 2 dage i træk, så nu er jeg klar til næste opgave.....hit med den! :O)

9 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Ja, det kan være farligt at være klog;)

Marianne sagde ...

klog og klog.....er det ikke et lidt for nice ord *GRINER* Jeg tror, at det er mere held end forstand :O/. Men efter at ha´hjulpet Ketty - alias Kelly, ja, så er jeg ikke så dum som jeg troede.........klapper mig selv på skulderen.......

Kelly23ting sagde ...

Ha ha - Jummergøj altså - alias Marianne.. Total sej blog du har dig her. Klap klap.. :o) Efter du har kaldt mig Ketty i offentlige rum, så er der minus point der. he he... Nu skal vi snart rejse.. Whiii..

Anne Ginnerup sagde ...

Hvor var det godt at du fandt den forside til Hanne-Vibeke Holst bogen. Fordi du har langt den ind - tja, så var den jo lige klar til mig. Tusind tak for det.
Det gøre bare med din blog, hva'.
Jeg glæder mig til at følge med i Kettys og din ferie på jeres blog. Forventer I sætter en hilsen ind og nogle billeder a la dem på jeres dør.......

Marianne sagde ...

Ketty......det var en smutter! Men du ved nok - et kært barn har mange navne *smiler sødt til dig*. Ja, det bliver dejligt med en tur til Tyrkiet............hey, vi burde vel ha´haft "turen går til Tyrkiet" med i denne opgave!?....

Marianne sagde ...

Anne, vil vil gøre alt for at finde en netcafé.....tro mig. Men billeder.....hmmmm - lets see ;O)

Bente Jensen sagde ...

Tak for dine pæne ord om mig. Jeg håber din "arbejdsskade" ikke forhindre dig i at få det dejligt i Tyrkiet og lov mig nu, at I ikke gør noget, jeg ikke ville have gjort.

Anne Ginnerup sagde ...

På Bentes kommentar, kan jeg fornemme, at der er ret vide rammer for ferien (hi hi). Måske vi bare skal glemme alt om billeder til bloggen og nøjes med lidt saglig tekst (ha ha).

Anne Ginnerup sagde ...

Fede billeder du har lagt ind på Flickr. De næste der spørg hvordan man gør, henviser jeg blot til dig..... hi hi.... og undskyld min uduelighed i går.